Masz pytania?
Zadzwoń!

Infolinia: 58 741 83 34

W broszurze „Trendy Contact Center 2014” wydanej przez Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) znalazły się opinie ekspertów, którzy jednoznacznie stwierdzają, że najważniejszym zjawiskiem definiującym przyszłość w sektorze usług i  obsługi klienta w szerokim horyzoncie czasowym będzie automatyzacja. Systemy informatyczne takie jak: aplikacje mobilne, inteligentne wyszukiwarki czy wirtualni konsultanci przejmą większość prostych, powtarzalnych interakcji z klientami. Jednak obsługa kluczowych klientów i wsparcie specjalistycznych usług nadal pozostanie zadaniem konsultantów.

Specjaliści podkreślają także, że zmiany technologiczne, jakim podlega w ostatnich latach świat komunikacji, nie wpłynął jednak diametralnie na sposób kontaktu z Klientami. Choć wiele razy ogłoszono już śmierć telefonii tradycyjnej, telefon pozostaje podstawowym sposobem kontaktu z contact center.

My również wiemy jak ważny jest dla Klientów kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta. Dlatego w contact center zapewniamy wsparcie techniczne, najwyższą jakość obsługi oraz doradztwo na każdym etapie korzystania z naszych usług.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Powrót